House of Tina

Det finns en väldigt go och glad tjej här i Staden som jag har haft förmånen att få lära känna, främst, genom mina förtroendeuppdrag. Hon är entusiasmerande och har ett hjärta som aldrig tycks sakna rum för andra.
 
Därutöver är hon väldigt generös när det kommer till att dela med sig av sin tid, sina kunskaper och idéer så kanske är det inte konstigt att hon lämnar spår efter sig men att hon influerat ett helt rum här i Borgen, det hade jag först inte tänkt på.
 
 
Den här tavlan fick jag av henne när fyllde 30. Jag hade en tanke om att kunna ha den i hallen men i väntan på nya tapeter där så hamnade den inne i lilla tv-rummet. Precis som den här, som jag också fått av henne...
 
 
 
 
Vad det nu är... Återigen ett projekt som ska göras "sen" men i väntan på att lackas om har även denna hamnat i det 'blåa rummet'.
 
 
 
 
Sist men inte minst upptäckte jag ju att Tina faktiskt har sin prägel även på mitt pågående handarbete. Någon gång ska det bli en färdig filt, virkad av garnstumpar och idéen; ja den kom ju från Tina såklart =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tina

Vad gullig du är :D

Svar: Ne, inte jag! det är ju du som är =)
Allicen

2012-10-08 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0