Det här med recept...

Vart man än tittar så finns det recept på än det ena än det andra och jag kan inte låta bli att spara alla som jag tycker verkar trevliga för att enligt ett noga utformat system tillaga dessa.

Idag har jag gjort någon slags klegg av avokado, bladspenat och lök. Detta skulle guckas ihop med kokt pasta och serveras med räkor. I tidningen såg det bara såå bra ut men i verkligheten... njäej!

Jag kompromissade med räkorna och köpte sådana i lag istället för färska/frysta med skal och det var kanske mitt största misstag för dessa stackare gav mig kväljningar och till slut fick jag ge bort dem till katten.

Matprogram och tidningar i alla ära men jag undrar om ine rutiga kokboken slår högst ändå?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0