Mina fynd!

Här kommer det utlovade inlägget om mina fynd från Gekås i Ullared, jag spenderade inte alls lika mycket pengar som jag befarat att jag skulle kunna komma att göra men iofs valde jag att avstå från inköp av några saker som jag väl kanske egentligen har haft tankarna på så visst hade det kunnat dra iväg hur långt som helst ;)
 


En hel del kläder hittade jag (som om jag behövde mer att pressa in i garderoberna) men om jag ska nämna ett par saker som jag känner mig extra nöjd med så får det bli:

Bästa planerade inköp: Två olika typer av spritsar md tillhörande tyllar för lite större dekorationer och två stycken fasadfjärilar
Bästa oplanerade inköp: Väggprydnaden för utomhusbruk i form av en sax som även har fyra små krokar.
 
Till allt detta kommer en hel del annat rassel och när jag packade upp sakerna och visade för kärleken blev han faktiskt lite avis på endel saker sa "Vi kanske skulle ta och åka dit?!" Älska honom =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0