Lite Utfyllnad

Idag känner jag mig ännu mer vissen än jag gjorde när jag kom hem igår och därför passar jag på att lata mig lite och slänger bara upp ett litet collage från stenmässan som hölls här i Staden för några veckor sedan.
 
 
Mässan anordnas av en stentokig gubbe som bor här och det är alltid så trevlig att gå runt nått varv och titta på alla fina och konstiga stenskapelser!
 
Minus i år var att dom tog inträde för att komma in på området (dock ingick då entre-avgiften till ett museum) och att utbudet ländes aningen mindre än tidigare år men pluset var att utställarna stog i tält som gav skydd mot regnet som föll mellanåt. På det stora hela en jättebra dag som avslutades med glass på loftis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0