An end of an era...

Idag har det varit fullt upp hela dagen och efter jobbet skyndade jag iväg till Borgen för ett första möte med en mäklare...

Hon var trevlig och det känns helt ok, bäst va att hon gav ett tydligt besked om att mäklaren vi köpte huset av inte längre jobbade kvar vilket känns skönt eftersom det i kontraktet står att man måste gå med på att en ersättare hoppar in vid sjukdom mm.

Kanske har jag inte riktigt förstått vad som håller på att hända, kanske har jag redan bearbetat det faktum att jag måste klippa bandet till mitt hem. Min Borg!

Hur som helst är det verklighet nu, Borgen ska säljas.
Jag pendlar mellan att förtvivlat hitta ett sätt att kunna pussla ihop min tillvaro och ekonomi för att kunna bo där och att hitta argument för att övertala mig själv om att detta blir det bästa.

Hittills väger argumenten för att sälja över men jösses vad jag älskar det där stället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0