Drömmar tillbaka

När man sitter ensam i en lägenhet och försöker läka en förkylning som aldrig tycks släppa sitt grepp får man, mellan feberyrorna och sömndimman, en del små stunder av tristess. Stunder då man kommer på tusen saker man vill göra men i samma stund som tanken föds skriker kroppen att det inte finns energi.

Under dom stunderna har jag tittat mycket på bilder dessa dagar... jag bläddrar fram och tillbaka i mina minnen och tänker tillbaka på stunder som jag knappt vågar tro på att jag fått uppleva. Ett kapitel bland dessa är ju så klart resan till Sydafrika och nu har jag satt ihop ett litet kollage av bilder jag inte publicerat tidigare.

Efter dessa finns ett fåtal kvar som jag vill visa upp så småningom men i stort blir nog detta det sista som dyker upp från det äventyret. Snart ett år sedan och det är helt ofattbart!




Som sagt, det finns ett fåtal bilder kvar som jag njuter lite extra av och som jag kanske lägger upp en vacker dag, kan hända att det dyker upp endel bilder på djuren från Krugerparken också men annars är det dags för mig att gå vidare, sålla bort jobbiga tankar och minnen från året som gått och njuta ifatt allt det andra underbara som ju också hänt under året sedan bilderna i kollaget togs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0