Ord att tänka på; Inspire


Inspiration är något jag funderat på endel... vad är det som triggar igång vår inspiration och kan man ibland förväxla det med avundsjuka? att inse att någon annan gör nått som man själv drömmer om eller längtar efter. Jag har under dom senaste veckorna fått ny inspiration att fota, jag drömmer om det och jag planerar bilder som jag skulle vilja ta men än har jag inte kommit mig för och kanske gör det ingenting, jag känner mig glad i tankarna och kanske kommer det en dag när allting stämmer och jag får hänga på mig kameran och ge mig ut =)

Här och nu ska jag dock bjuda på en bild från Sydafrika som jag tagit ute på ett plantage där vi fick lära oss allt som finns att veta om bananodling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0