Gulliga fröken!

För en liten stund sedan pep det till i mobilen...



Ing-Marie är en av mina stickfröknar och hur gulligt är det inte att hon smsar för att förvarna om att lokalblaskan kommer och gör ett repotage på kvällens stickträff! Under dom här veckorna som vi träffats verkar hon även lärt känna mig ganska bra med tanke på uppmaningen - Kamma luggen!

I samband med detta slår det mig ju även att jag undahållit mina framsteg för er här på bloggen, men för att ni inte ska få en chock över vilka fantastiska skapelser som jag åstadkommit börjar jag med att visa upp den första hemläxan vi fick!



Mosstickning och slätstickning med ett möster av aviga maskor! Mönstret syns jättedåligt men det är ett "A" där i mitten om ni tittar noga =) och betyget från bägge frögarna; Alla rätt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0