Babyboom =)

Normalt är det inte så mycket bebis i mitt liv men dom senaste månaderna har det varit något mer än vad jag är van vid och det går ju inte att komma ifrån att dom är sjukt söta! och speciellt när dom jollrar och ler ;)



Söta lilla Sixten dök upp i tillvaron som blixten och han är ju bara för gullig med sin kalufs! Jag brukar ofta utropa 'vad mycket hår' när jag ser en liten knodd men efter Sixten så kommer nog dom flesta lilla i lä och med tanke på att många flickor nämner tjockt, mörkt hår som en trevlig detalj i utseendet hos en tänkbar partner så kommer nog den här man(n)en få många flickhjärtan att ta ett extra skutt i framtiden =)



Så här fridfull är han kanske inte alltid men faktum är att han legat i min famn en lång stund vid ett tillfälle då vi sågs och sånt gör ju genast att man som bejbi hamnar på plussidan hos mig, till skillnad mot vad jag är van vid, att alla barn börjar skrika när jag tar i dem, haha!!



När det gäller nyfödingar är ju presenter en given detalj och den första gåvan till Sixten bestod i dessa supermjuka ko-dinglisarna! Tyvärr är ju inte bilden nått vidare bra men precis när det skulle fotas satte hungern in och det blev dags för käk så manekängadet hamnade långt ned på prio-listan :) Men som ni ser hade han ju även en body med motiv av en hel bondgård så kossorna smälte in bra tycker jag!

Bebis nr. två är lilla Noomi som för övrigt är flickan som döptes vid sommarens kombinerade bröllop/dop, här ligger hon och vilar ut i bröllopssviten på hotell i Gävle efter en lång och festlig dag...



Även Noomi fick såklart en present eftersom hon var en av huvudpersonerna under dagen och efter tips från min underbara vän Ängeln blev det ett födelsedagståg, vad Noomi tyckte om presenten vet jag dock inte men jag är säker på att den duger alldeles utmärkt till att tugga på när tänderna börjar göra sig påminda om inte annat :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0