Rensa i röran - jesterdäj

Det blev aldrig något inlägg igår eftersom jag inte kom mig för med att faktiskt slänga det jag skulle göra mig av med i sopkorgen.
Igår föll valet på ett par kartor med tabletter som utlovat vackert böljande hår och starka naglar, vilket jag inte sett något av trots att jag knastrade i mig ett par piller om dagen hur länge som helst.

Nåväl, igår när jag hade tagit fram kartorna och tryckt ut några tabletter för att genomföra fotodokumentationen fick jag sällskap av lilla Tea som tydligen tyckte att det luktade smaskens av mina piller.
Flera gånger kom hon och snodde åt sig kartan i vilken hon noga slickade rent i varenda hålrum där det legat tabletter.
Dom piller jag hade lösa fick jag gömma undan för henne och tillslut var vi så oense om hurvida dessa godsaker skulle ätas eller inte så jag fick helt enkelt lägga undan allt för att få henne lugn igen.

Nu undrar jag alltså, kan jag mata katten med fint-hår-piller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0