Garderobsrensning

Jag har en kartong ståendes i samma rum som jag har dom flesta av mina garderober och tanken är att jag allt eftersom ska lägga ner kläder i den som jag inte längre kan ha.
Det har gått ganska bra, men idag tröttnade jag på tempot och bestämde mig för att göra en snabbgenomgång även om det nu inte så lätt att bara är att stoppa ner saker där efter hur jag tycker att jag vill det. Det är nämligen upptaget mellan varven och då får man samla sakerna på hög för att snabbt som en vessla vara med när det blir ledigt i lådan!


Mer än halva lådan är nu fylld, men när jag under eftermiddagen skulle välja ut kläder till kvällens 60-års fest blev jag varse om nackdelarna med att slänga ut stora delar av sin garderob sådär i ett infall. What to ta på sig, så att säga? Å andra sidan betyder ju denna akuta (och för en gång skull riktiga) brist på kläder att det är fullt tillåtet att börja handla hem nytt så fort tillfälle ges och en sån anledning tackar man ju inte nej till =)

Stackars mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0