Dagens roligaste. Hittills.

Det blev ingen träning för mig idag eftersom det inte fanns någon där när jag kom dit :( men jag fick iaf en skön morgonpromenad och det är inte dåligt det!

När jag kom hem passade jag på att kolla mailen och idag hade jag fått ytterligare en Sifo-undersökning, denna gången handlade den om hår och hårprodukter.
Det måste för övrigt vara den längsta undersökningen jag deltagit i, för det tog banne mig närapå en halvtimme att gå igenom all frågorna och det är en av dessa som rubriken syftar på.

Nämligen den som löd 'vem av följade män tycker du har vackrast hår?' det fanns ungefär 10-15 alternativ och jag blev genast trött eftersom jag inte har en aning om vilken man jag anser ha snyggast hår. Men så fick jag se alternativet; E-Type!

och jag vara bara tvungen :P

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0