Blingbling

Idag på eftermiddagen tog jag en promenad hem till mina föräldrar för att låna symaskinen och kanske äntligen kunna få upp nya gardiner i köket.
Känner att det börjar bli dax att ta ner vintergardinen och ersätta med nått lite vårigare, till min stora lycka visade det sig att jag köpt så mycket tyg att det räckte både till köksfönstret i Borgen men också till mammas fönster så i utbyte fick jag syhjälp dirket på plats! och om det inte varit för det är det osäkert om jag varit klar i detta nu :S

Hur som helst, gardinen ligger kvar i påsen och jag måste stryka den innan det kan bli någon upphängning men något som däremot är klart för redovisning är den nya tvålpumpen med bling :) Egentligen skulle den vara till badrummet men eftersom det inte passar med svart där inne så får den stå i köket... och det går ju bra det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0