Staden har aldrig varit vackrare...

Idag kunde jag inte hålla mig längre utan var tvungen att ge mig ut på en foto-tur! Jag har aldrig sett sådan här frost förut och jag kan titta på träden i timmar och förundras över denna skönhet, detta bara måste vara det närmaste en sagovärld man kan komma!

Jag vet inte riktigt vad det är som har hänt, men häromdagen var det så fuktigt i luften att det nästan kändes som att det regnade stundtals trots att det var 16 minusgrader och jag tror att det är det som gjort träden vackrare än vanligt!
Tyvärr vet jag inte riktigt hur jag ska fånga det på bild men jag har i alla fall gjort några försök och om jag hinner och vädret tillåter kommer det helt klart att bli fler!


Så.. på önskelistan till imorgon står nu ca. 7 minusgrader och lite sol, dock inte mer än att iskristallerna får vara kvar =)


Kommentarer
Postat av: Anna Englund

Tycker du har lyckats fånga det vackra hur bra som helst! Kanonbilder... Kram

2010-01-15 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0