Mormor har lösningen på allt!

Ni vet att jag fryser... gnäll gnäll... and so on, and so on.

Jag fryser!

Nu har jag dock kommit på lösningen till ett av mina frysproblem, nämligen detta att jag håller på att förfrysa händerna av mig när jag sitter vid datorn.


I höstas köpte jag garn och bad mormor sticka ett par armvärmare till mig, det har nu utvecklats till att hon stickar handledsvärmare på löpande band, dessa på bilden är av mellanlängd och med lång tumme, för så säger mormor att det ska vara.
'Annars fryser man om lilla tummen' säger hon. Mormor stickade specialdesignade tumvantar med separat pekfinger under kriget för att gubbarna inte skulle förfrysa fingrarna när dom pangade med sina pistoler, så jag tänker då inte vara den som ifrågasätter hennes expertis inom området!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0