Lunch med star quality!

Idag blev det hemgjord pyttipanna med stekt ägg till lunch.
Eftersom jag känner mig lite wild'n crazy dagen till ära kom jag på att jag skulle göra ett stjärnformat ägg och visst håller ni väl med, det är en riktigt stämningshöjare!


Nu visade det sig dock att den lilla stekpannan inte alls uppfyllde mina krav och därför fick jag slita fram kommunens återvinningslista för att ta reda på hur jag med gott samvete kan göra mig av med eländet och hör här gott folk, för detta är sammhällsnyttig information;

Stekpannor sorteras som.... second hand!!!!
Vad är det för trams? Här har jag ett exemplar på en ypperligt dålig stekpanna som jag inte längre vill ha i min ägo och då förväntas jag förvänta mig att någon annan ska vilja ha den!
Det känns jättemärkligt, men om det nu råkar vara någon som är i behov av en kasserad äggstekpanna så ligger min tryggt i sopkorgen och väntar på första bästa anbud.

Var inte blyga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0