Kändisfest!

Jag vill ogärna vara den skrytiga typen men allt som oftast kan jag helt enkelt inte hejda mig själv utan är det ändå. Thats life.
Som ni vet var det brakfest i Borgen på nyår och självklart var det hit alla som räknas ville komma! Nu är ju platserna något begränsade så man får helt enkelt gallra bland alla kändisar som står i kö och när det gällde att få till ett pampigt avslut på året var valet självklart.

Babbsan!


Kan ni tänka er att när jag lånade ut några av mina guldklimpar till LillNea så hade dom vadslagning om vem som var min syster, alla hade satsat på en tjej med kort hår och lugg, så när dom fick veta hur det egentligen låg till kunde dom knappt tro sina öron eftersom vi ju inte var ett dugg lika.
Nu är ju jag lite partisk i frågan så jag tänker inte uttala mig i saken... men...ja.. ni ser ju själva!

Mönstret på bilden finns där som ett direkt krav från syster då hon är orolig att någon ska sno bilden (vilket ju mina läsare aldrig skulle göra, eller hur?!) och lägga upp som profilbild på match.com vilket jag kan hålla med om skulle kunna bli jättetokigt.
För det första skulle det ju vara falsk marknadsföring och någon ensam kärlekskrank man därute skulle bli helt förkrossad om han bestämde träff med personen ifråga och det visar sig att detta inte alls är vad han får, alternativet skulle ju vara att det uppstår en rad missförstånd då syster faktiskt fortfarande är i lag med generalen. Det vet jag bestämt, på MSN står det nämligen att hon är 'upptagen'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0