Glasmarkör, katt

Sedan någon dag tillbaka är mina pärlor undanplockade från köket, G vad jag längtar tills jag får ordning inne på kontoret så jag kan sitta med dem där istället! 

Innan jag städade bort dem började jag lite smått med att göra lite glasmarkörer men tyvärr var mina hattnålar för korta för att det ska gå att göra ringar som passar till vinglasen som jag använder mest och under den tiden det tar mig att komma på vad jag ska använda istället får pärlorna ligga nerpackade i sina små lådor...




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej tjejen, tusen tusen tack för din omtanke när jag ramlade, värmer verkligen!



Hoppas du haft en riktigt fin kväll, många varma kramar / Jenny

2010-01-13 @ 21:45:37
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0