'Ankdammen' by Storfotografen?


Jag kanske är naiv men jag trodde faktiskt inte att mina bilder på minsta sätt kunde locka till stöld, men till min förvåning har jag upptäck att några av dem faktiskt förökat sig!
Det må vara smickrande, men det är ändå inte ok! INGEN får ta mina bilder härifrån utan att först kolla med mig om det är ok och detta gäller alla bilder.

Det betyder såväl landskapsbilder som 'mat och bak', vill man en av mina bilder inramad på väggen bakom soffan eller tillsammans med ett recept så gäller samma sak. Fråga och respektera svaret! Ibland kommer det bli 'ja', ibland 'nej' och ibland kanske jag bara är så ego att jag vill ha lite cred ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0