Studiofoto; Behind the scene

Så här i efterhand ångrar jag att jag inte fotade lite mer av det som hände runtomkring studiofotograferingen, det är ju trots allt mycket av det som händer i studion som man inte ser på dom färdiga bilderna sen...


Tänkte också att jag skulle passa på att berätta lite om
Sonia, vår underbara fotograf som under två dagar lät oss härja fritt i hennes lokaler och inte tvekade att låta oss prova hennes dyrbara utrustning! Jag är en människa med mycket stort kontrollbehov och jag beundrar vekligen människor som kan släppa på allt sånt för andras skull! Tusen tack Sonia!!!!

Nu var hon inte bara en mycket generös person i det avseendet, utan hon var också otroligt duktig på att förmedla sina kunskaper inom området foto.
Sonia driver sin studio i en liten bruksort där man som fotograf inte kan nischa sig inom ett visst område utan man måste helt enkelt vara duktig på det mesta.. allt från barn-, djur-, objekt-, porträtt- och till bröllopsfoto så till er som bor i närheten av
Hällefors kan jag bara säga; ÅK TILL SONIA när ni ska anlita en fotograf nästa gång!


Detta är en kvinna med stor respekt för kundens önskemål men också en fotograf med ett tydligt förhållningssätt till etiken bakom sitt skapande och hon skulle aldrig sälja en bild som inte lever upp till dom krav hon själv har på sitt arbete.
För tillfället är hennes hemsida under uppbyggnad, men tills vidare finns hon på telefon 0591-105 40 eller för er som har facebook så finns hennes sida där som är väl värd ett besök
sonia jansson - photography 

Kommentarer
Postat av: Hanna W

Tänkte du vill ta del av en annan fotoblogg som jag tycker är bra. :-) Kanske kan du få inspiration, när det tryter, eller nått. Det är min kollegas dotter som plåtar.

http://amandatho.blogg.se/

2010-02-23 @ 11:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0