Imorgon är en annan dag

Ikväll ska jag bädda ner mig tidigt så jag är pigg och alert imorgon när jag ska till kontoret och jobba, förhoppningsvis räcker det för att slippa missöden i stil med det som det jag råkade ut för igår när jag var där...


Jag är ganska säker på det här med att kopiera men igår snurrade jag till det rejält när jag först glömde att lägga i pappret jag skulle ta drygt 20 kopior på för att sen inte veta hur man avbryter eländet och på inrådan från min kollega drar ut lådan där alla papper ligger, vilket såklart resulterade i att ett papper fastar halvvägs igenom maskinen.

Dubbelvikta av skratt försökte jag och min 'jobbmamma' att få loss pappret och det hela slutade med att varenda lucka på maskinen var öppnad och vi hade ingen aning om hurvida vi verkligen skulle få alla delar på plats igen men händiga som vi är fick till slut ordning på allt och som en extra bonus upptäckte vi även vart man lägger in papper när man ska göra dubbelkopior eller har hela häften som ska matas in ;)

Inget ont som inte har nått gott med sig!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha ja tekniska under :) Skönt att ni fick ihop den sen! Kramar

2010-02-18 @ 17:01:23
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0