Pyssel

Det finns på tok för lite tid för pyssel i mitt liv just nu... kanske kan jag hinna med nått litet nu när jag fått ca 2 dagar ledigt (i tid under en tredagarsperiod) men det är nog dumt att ta ut nått i förskott.


Detta är väl i princip det enda jag åstadkommit på den här sidan nyåret men å andra sidan är jag mycket nöjd och då speciellt med ugglan som jag planerat att jag skulle kunna ha till min kedja från "natt och dag". När det gäller min ängel är det ju såklart inte jag som gjort den, sånna skills besitter jag icke, utan i det fallet har jag bara gjort iordning en kedja så som jag ville ha den istället för läderbandet som den hängde på från början.

Kommentarer
Postat av: chefen

Snälla, sälj ugglan till mig istället. Betalar vad du ska ha,typ... :)

2010-05-04 @ 13:28:33
Postat av: allicen

'chefen': haha! vad ska du ha den till???

2010-05-04 @ 18:25:12
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0