En blomma i 'garderobsblomman' :O

Fråga mig inte hur det har gått till, för jag har ingen aning vad jag gjort för att få den här gamla trotjänaren att slå ut i blom.


Vissa tror att det var i denna som all whiskey hamnade den där kvällen för ett tag sedan då det gick åt en och halv liter, trots att ingen av dom två whiskey-drickande gästerna hade druckit i närheten av så mycket (jojo!). Jag själv tror att det beror på en kombination av rätt temperatur och ljus tillsammans med lagom mycket (läs; lite) vatten.

Det måste erkännas att jag är lite mallig över min blomma, hittills har jag inte stött på någon mer som lyckats med detta konststycke och faktum är att det nog inte är någon av dem jag pratat med som ens visste att dom kunde blomma!
Synd bara att det skulle vara en så fruktansvärt tråkig blomma! det kunde gott ha varit en stor vacker sak, lite i stil med en orkidé kan man tycka... minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0