Länge sen...

Nu är det riktigt länge sen jag fotade något och det gör mig lite ledsen att den här uppgiften som fått mig att tappa motivationen är just nu när hösten börjar komma... hela tiden när jag är ute ser jag saker som jag tänker att jag skulle vilja fota eller som jag skulle vilja försöka hitta ett sätt att fånga på bild.

Normalt sett skulle jag med största sannolikhet haft kameran med mig redan då eller helt enkelt skyndat tillbaka så fort jag fick möjlighet men nu struntar jag bara i det.
Mitt sätt att fota är inte 'på riktigt' men jag kan (uppenbarligen) inte göra det på något annat sätt och då kan det lika gärna kvitta...

Men, idag ska jag ändå lägga upp en bild bara för att det var så länge sedan (och kanske kan det sparka igång motivationen också?), men förutom bildserien jag tog till skolan är en handfull sånna här bilder det enda jag tagit dom tre senaste veckorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0