God morgon!

Jag är förvirrad.
Mer än vanligt och nu gäller det först och främst skolan... herregud, jag fattar ju verkligen ingenting! Vi har fått ett antal föreläsningar att titta på och till min hjälp har jag instruktionsboken, men för mig är det bara en massa ord... ord som inte betyder något och förkortningar som det inte finns någon förklaring till.

Jag är skitduktig och lär mig en sak (tror jag), hittar på någontning passande som förkortningen skulle kunna betyda och som hjälper mig att hålla isär dem, läser vidare tre rader in på nästa kapitel där texten hänvisar till den sak jag nyss läst och hur jag än bär mig åt kan jag inte för mitt liv skilja dom åt.
Så... jag har i alla fall kartlagt mitt problem. Jag lär mig inte det jag läser även fast jag tror att jag gör det, så snälla ni berätta; hur ska jag göra?

Som tur är, tänker jag, har jag ju Fader vår och jag har i min ensamhet bestämt att vi tillsammans ska gå igenom det här på Lördag och vad händer... han har inte tid!

Jag ger upp... och ska man göra det kan man lika gärna göra det med goosebumps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0