Renoveringsdrömmar

För några veckor sedan lyckades jag lura hit den snickrande kocken och passade då på att förhöra mig om hur ett ev. fönster/dörr-byte i sovrummet skulle gå att genomföra och om han i så fall skulle kunna vara behjälplig med det.

Resultatet blev en lång lista på saker som jag måste åka till XL-bygg och kolla upp (jag har dock inte bestämt mig för om jag ska briljera med alla mina kunskaper inom området eller om man får bättre hjälp genom att låtsas att man inte vet någonting om något... Vad tror ni?).

Hur som helst, igår återvände han till brottsplatsen och efter den sedvanliga kontrollen av skräphögen hallonhäcken frågade han om sakerna var på väg.
Det är dom ju inte ännu, men nu när jag vet att han längtar bara måste jag ta mig iväg och beställa hem sakerna!

Oh.. vad jag längtar efter att få börja böka runt här hemma igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0