Mamma roar sig

För en tid sen hade jag ett par nya fina jeans som jag bestämde mig för att ha på mig vid ett festligt tillfälle, men när festligheterna var över och jag synade partypaltorna upptäckte jag en liten reva i bakstycket vilken jag senare frågade mor om hon kune lägga ett stygn eller två på för att det inte skulle gå hål.

Några veckor senare får jag ett sms om att par byxor fanns för avhämtning och detta är vad jag möttes av..



















Sorry för den sjukt dåliga kvalitén, min nästa mobil bara måste ha en bättre kamera!


Kommentarer
Postat av: Anna Englund

Hahahahahaaa... men har du den coolaste mamman eller? Det vart ju så häftigt! (Dej upp idagen, på dansgolvet ju)

2009-11-24 @ 07:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0