Kloka ord

Idag är det sannerligen en god morgon!
Solen skiner och i kalendern finns ett helt oskrivet blad =) Förhoppningsvis kommer jag ägna dagen åt lite uteaktiviteter, gärna på Borggården, samt lite pluggande av diverse slag.

Nu kanske ni funderar på vad informationen ovan har med rubriken att göra och i så fall blir svaret ingenting, den syftar istället till en bild som jag hittade när jag gick igenom alla foton jag tagit på en kurs jag var på nyligen.
















Är det inte hur gulligt som helst?
tänka sig att jag grubblat både dag och natt på när jag ska få lära mig att redigera bort röda ögon från många favoritbilder jag har tagit på diverse folk.
Det är ju hur tydligt som helst att det är rena vansinnet att göra =) och vem känner föresten inte igen sig i det sista av de tre uttalandena?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0