Tavlor!

Ibland är man (läs; jag) bara så otroligt dum!

Hur många gånger har jag inte gått och tjatat om att jag skulle vilja ta egna foton och göra tavlor av?! Det händer så gott som alltid när jag tittar på massproducerad konst men inte en enda gång har det slagit mig att jag borde välja ut några favoriter från Genève och trycka upp på duk!

Att ha tavlor man "gjort själv" skulle verkligen kännas speciellt, men motiv från min underbara resa skulle göra det hela ovärdeligt!


Tusen Tack Cessa för din kommentar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt underbar bild, kommer göra sig jätte fin på din vägg :) Kram Jenny

2009-07-07 @ 00:26:37
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Cessa

De har jag tänkt många gånger när jag sätt dina vackra bilder kanske kommer och tittar vad man kan hitta i dit bildarkiv.

2009-07-07 @ 13:05:56
Postat av: allicen

"Cessa":

Du är varmt välkommen =)Om inte annat går det kanske att ta nya bilder som passar!

2009-07-07 @ 13:39:20
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0