Jag älskar mina 'versatillity'!

Dom här ljusstakarna från PartyLite är några av mina absoluta favoriter! jag älskar när det finns fler än ett anvädningsormåde för saker och dom här kan varieras i all oändlighet :)


Förutom att man kan ha teljus i den kromade hållaren och dekorera dom precis hur som helst, så kan man även lyfta av teljushållarna och använda dom som votivljuskoppar, vaser eller bara som små skålar och då även använda teljushållarna för sig vid sidan om!
T.ex kan man ställa en vid varje kuvert när man dukar och placera teljushållaren på tallriken för att sen sätta tillbaka den på glasskålen när man börjar äta, eller så lägger man en liten present till gästen i hållaren som kan plockas ut när man ätit klart.
Dom här gula blommorna växer som ogräs (och jag misstänker att det är just vad dom är) ute på Borggården men nu tyckte jag att dom passade helt perfekt att ha inne i badrummet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0