Hemma igen

Kom just hem efter att ha tillbringat några timmar ute vid stugan... en hel del sol men inte mycket till bad måste jag erkänna, vattnet är inte i närheten av lika varmt som innan regnperioden så det blir heltid på bryggan för min del =)
Tog en liten tur med kameran också men är osäker på hur bilderna blev, hur som helst ska det bli roligt att titta igenom dom lite senare ikväll men just nu hinner jag tyvärr inte eftersom jag snart måste göra mig iordning för kvällens grillbjudning!


Hur har din dag varit?


Kommentarer
Postat av: chaos

Vi fick precis besök av en fjäril på balkongen för första gången, jag lyckades stoppa katterna som genast ville äta upp den! Synd att de såg den på en gång men kul att vi fick besök! Vad mycket du har för dig, grillkväll skulle man inte tacka nej till! Skall se om jag kan övertyga pojkvännen att grilla lite...hehe! Ha en mysig kväll! kramis

2009-07-17 @ 17:54:14
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

"chaos":

att övertala en hane om att grilla brukar sällan ta allt för lång tid ;) lycka till!

2009-07-17 @ 18:47:22
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0