Duschen

Redan när jag bildgooglade för att hitta inspiration till badrumsritningen hittade jag duschväggen som var i det närmaste 'to die for', tyvärr fanns inga uppgifter om vad det var för märke på den så tanken var väl att i alla fall försöka få tag på någon liknande men väl i butiken så fanns den ju såklart och det visade sig vara HAFA's 'flower'.

Så när det gällde duschvägg till  nya badrummet fanns alltså bara ett enda alternativ och något utrymme för kompromisser var inte att tala om what so ever, men jag törs nog med största säkerhet säga att jag aldrig kommer ångra mig =)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Den är verkligen superfin!

2009-07-09 @ 21:24:07
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0