Nytt i matsalen

Det blev inte så jättemycket skrubbning av borgen men jag hann iaf med det mesta i köket och matsalen... lorten ligger säkert kvar i morgon så jag kan nog räkna med att jag får en ny chans att fixa resten :)

Jag har gjort om lite i matsalen och bla. har jag återupptäckt en staty som jag köpte för några år sen... jag gillar verkligen statyer (skulle gärna ha en stor i trädgården!) och hade en period då jag köpte en massa olika, tyvärr fanns inget bra ställe att ha dom på när jag flyttade in i borgen, men nu när jag hittade den här så tyckte jag att den kunde få stå i matsalen =)

Jag gillar att shoppa, även om jag kanske ägnade mig mer åt just den hobbyn förut, men jag gillar även att kunna hitta nya anvädningsområden för gamla saker som jag redan har!
Fredskallorna på bilden är föresten dom första minblommorna, förutom julstjärnorna, som jag fått att överleva mer än fyra dagar, haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0