Australia!

Att sitta tre timmar i stadens biosalong är ingen välgörare för varken kropp eller själ men ibland är det helt enkelt värt det! Precis som jag trodde så krigades det hej vilt i filmen och jag kan inte låta bli att bli lite smått illamående av blotta tanken på att det finns ondska och orättvisa i världen! (eller om det är den beryktade magsjukan?) Fy sjutton!

Men förutom krigande så gillade jag den här filmen! det är egentligen inte alls min typ av film, men det gör ju bara den positiva upplevelsen ännu bättre när man väl fångas med i en =)


Det blir dock ytterligare ett minus till biografen, eftersom det inte fanns popcorn den här gången heller!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0