Dop tårtorna

Efter dopet igår bjöds det på kaffe och till det fanns mer fikabröd än vad mina ögon någonsin skåda förut! Det var ju iofs 90 gäster inbjudna till kyrkan så det är klart att det går åt några bullar och en och annan kaka, men utöver det fikaberget hade Villes mamma och moster även bakat ca 10 tårtor!!!


Den översta med dom små fötterna påminner mycket om min som jag gjorde till Elias när han var alldeles ny här på jorden. Då var ju min tanke från början att jag skulle göra flera fotsteg precis som på denna, men det fanns inte riktigt tid till det då... det är dock inte utan att jag blev lite sugen på att baka igen efter att jag såg alla dessa fina (och goda!) tårtor.

Nån som vill fika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0