Valet

Jag våndades länge över vilken av bilderna jag skulle välja till redovisningen men när några klasskamrater berättat för läraren om sina idéer hade hon sagt till dem alla 'tänk längre' och alltså inte tyckt att dom skulle välja det första dom kom att tänka på, bestämde jag mig för denna...


Själv tycker jag egetligen bättre om den andra bilden, vinkeln, färgerna och så klart inslagen av dom rostiga kedjorna ;) men jag fegade ur helt enkelt och valde en enkel bild istället för att ta det första som jag kom att tänka på. Till mitt försvar får jag väl säga att det istället finns fler lager av symbolik i den här bilden och att redovisningen omkring den gav ett större djup till tolkningen än den andra bilden skulle gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0