Totalt onödig föda

Idag lagade jag äckelmat till lunch... Självklart hade jag ju mina förhoppningar om att det skulle smaka bättre men dom grusades redan vid provsmakningen.


Jag vet att det är många som inte tycker om fiskbullar, men jag är inte en av dom. Faktum är att fiskbullar i hummersås med snabbmakaroner var ett ofta förekommande inslag i mitt matliv för en tid sedan. Jag har dock lämnat det stadiet och gått över till att lyxa till det med potatis dom gånger det vankas burkmat här hemma och idag tänkte jag alltså ta det hela ett steg längre... att faktiskt tillaga bollarna!

Hurvida jag tycker om ansjovis eller ej är jag dock inte lika säker på, jag kan liksom inte bestämma mig, men efter den här måltiden lutar det nog åt att jag kanske inte gillar det så mycket. I alla fall skyller jag på det och räcker för mig.

Om nån vill ha receptet delas orginalversionen ut helt gratis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0