Generalen (dock inte den riktiga)

Har kommit hem efter några, minst sagt, intensiva dagar på Putte i parken i Karlskoga och även om vår stab var aningen manfattig fanns den goda viljan att se till att vi kunde gå ifrån och se lite band om vi kände för det och jag passade på att smita iväg en liten stund från folkstormen när 'General Knas' spelade.


Det är ju inte precis som att träffa den riktiga Generalen, dvs. han som brukar komma hit till Borgen med nybakta bullar, men det det var trevligt ändå, på sitt sätt och tack vare detta kan jag känna att jag fyllt tomheten som uppstod då jag insåg att 'Rootvälta' inte skulle spela på Ludvikafesten i år =)


Kommentarer
Postat av: chefen

Säger bara kvalitet, Dansa baktakt och skaka bak

2009-08-02 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0