Det här är jag - I bilder

Imorgon ska uppgiften med självportättet redovisas och jag har just lagt upp min bild i mitt galleri... inte nog med att det var svårt att ta bilden, det va lika svårt att skriva ner en text till den också och speciellt som jag fick lite tidsbrist.

Precis som förra gången fick vi bara välja en enda bild och precis som förra gången slutade det med att jag har två som jag inte kan välja mellan! Hoppas att det blir lättare i fortsättningen då vi troligen kommer få välja fler att redovisa :)

Nu är det ju dock så att ni inte vet vilken det blev till slut och därför tänkte jag passa på att visa er dom båda....

Som ni säkert redan förstår undrar jag nu såklart: Är detta 'jag'? och vilken bild tror ni att jag valde?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0