Dagen

Det blev inte jättemycket gjort här hemma idag... lite pappersarbete och småfix men i övrigt ingenting, istället drog jag på mig storstövlarna och gav mig iväg till stugan där de skulle vankas grillat till kvällen och jag passade på att plocka lite blåbär!
Hittade ett perfekt plockställe när jag va ut och fotade häromdagen, ett ställe där bären växte uppe en liten kulle vars ena sida var lodrät eller hur man ska säga, detta gjorde i alla fall att jag kunde stå och plocka dom :) Ingen ond rygg och inga onda knän, bättre kan det inte bli!


Jag plockade ihop ungefär en halvliter innan jag höll på att bli tokig på alla mygg, hade gärna plockat ännu mer, men nu har jag i alla fall så det räcker till att baka lite imorgon :)

Kommentarer
Postat av: chaos

Oh vad gott! Jag måste också gå ut i skogen och plocka lite godbitar, det finns massor nu även kantareller finns det riktigt mycket av! kramis

2009-08-06 @ 11:26:28
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0