Nya gardiner

Igår kom sömmerskan hit med dom färdigsydda gardinerna och jag kan inte fatta hur hon gjorde för att få till det hela och att det blev så mycket bättre än jag kunnat tänka mig när jag satt och slet i mitt försöka att sy dom själv!
Det enda jag ev kommer ändra är omtagen, som jag, om jag hinner, ska byta mot några som jag tänkt göra själv av pärlor... har kommit på ett jättelätt sätt att göra dom på så jag hoppas kunna finna några stunder över för att pyssla med det, men tills dess får det vara som det är nu!



Är det nån som är av den åsikten att det är grymt fult med det bruna på fönstret så kan jag inte annat än hålla med! Dessa fönster är dock så dåliga att jag knappt törs öppna dom för att komma åt att måla och därför väljer jag låta bli och istället försöka byta ut dom så snart som möjligt...

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig färg!!

2009-04-09 @ 14:26:31
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Anna Igen

...alltså på gardinerna... =)

2009-04-09 @ 14:27:13
Postat av: allicen

"Anna":

Jasså.. jag trodde du menade fönstret! hihi!

2009-04-09 @ 17:05:40
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0