Dags att tömma!

Det ser ut att bli en underbar vårdag även idag =) Jag måste se till att komma ut på en liten promenad och jag har även tänkt göra rent lite ute på balkongen så jag kanske kan ta en kopp te ute i solen sen!

För övrigt måste jag sätta mig och räkna på badrumsmöblerna samt börja på att tömma badrummet... har ingen aning om vart jag ska få plats med alla saker under tiden som det renoveras därinne men jag ska försöka att rensa ut ordentligt bland alla handdukar och dyl redan nu innan. Jag vet ju att jag ändå inte kommer vilja behålla allt när det blir nytt och fräscht så det är lika bra att försöka vara lite förutseende redan nu.

Igår körde för övrigt pappa hit släpkärran så att det ska gå att börja riva lite så snat det är tomt på prylar därinne... åh vad jag längtar!!!

Är det föresten någon som behöver, eller känner någon som vill ha ett badkar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0