Osäker

Jag börjar tvivla på att jag orkar ta mig ända fram den här gången...

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja, du får ändra uppfattning om det namnet. När min bror nämnde det blev jag först lite smått överraskad att han gillade det, inte för att det var fult utan för att det var speciellt och vädligt vackert=)



Vad orkar du inte ta dig fram till, vad hindrar dig??

2008-10-16 @ 20:20:18
URL: http://ladysylvia.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag förstår nu. Jag beklagar verkligen din sorg och det du gått och går igenom. jag har själv inte förlorat ngn så nära. Men jag brukar ibland tänka på hur det skulle vara att förlora min enda och kära syster. Var det längesen?

Man kan inte säga mkt för att trösta. Men jag beklagar iaf och hoppas att du finner stöd hos fina människor, din familj. Jag hoppas också att du är rädd om ditt hjärta och bevarar det intakt från sådant som förstör. Kram från mig genom nätverket. Så du bor nära örebro? Jag med.

2008-10-16 @ 20:33:26
URL: http://ladysylvia,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0