Uteplatsen före

Så här såg min supertråkiga uteplats ut förut... det är väl ganska tydligt varför jag inte tyckt om den?!
Trallen är så pytteliten att den inte går framför dörren, vilket gjorde att man inte ens kunde gå ut utan att ta på sig skor.. inget vidare mysigt alls!



Nu är iaf trallen borta och jag har förberett intill husväggen så att det bara är att köra igång med målningen first thing imånn!
I framtiden ska det ju vara en större altan och då måste tegel-staketet bort... måste erkänna att jag längtar lite efter att få gå lös på det med... typ... slägga eller nått!!! :S hehe!

Kommentarer
Postat av: Linnis

Vad duktig du är syster! :) Jag ska få leverspejmacka av min chef nu :)

2008-07-08 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0