Uppdatering, detta har (inte) hänt

Tapeterna har kommit! =)
Tyvärr har jag varit lite lat när det gäller att fixa underarbetet, så egentligen borde det väl vara mer gjort *skäms* men som tur är finns det snälla människor som hjälper till och ser till att allt blir som det ska!

Har även fått hem balkongdörren, som jag VERKLIGEN hoppas blev rätt nu... och hoppas att byggar´n har tid att få den på plats snart, annars måste jag ringa och fråga köks-snickarna om dom har möjlighet att fixa det, men troligtvis kommer det kosta betydligt mer än en låda öl eller liknande, så bäst är ju att slippa det =)

Skickade föresten ett mail till företaget där jag hittade matsalsbordet, eftersom jag skulle vilja hämta det i Jönköpning men inte vet när dom kommer öppna butiken där och jag har fortfarande inte fått något svar :(
Är minst sagt grinig över att jag inte får veta om det är någon idé att vänta till våren/sommaren men att köpa ett bord eller om butiken öppnar ännu senare så att jag inte kan få hem möblerna och ändå måste fortsätta leta...

Har du tips om nått snyggt bord?

Kommentarer
Postat av: maritha

Vaxningen får väl gå till Inge då=).

2008-02-13 @ 22:52:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0