Nya gardiner till matsalen

Det blev ju som jag trodde, inte så många julklappar inköpta idag... alla säger ju att dom inte vill ha några och även om jag tycker att det är super töntigt så måste man ju ändå respektera deras önskan (och alltså bara köpa något litet till dom!).
Därför passade jag på att shoppa till mig själv istället och bland annat så hittade jag nya gardiner till matsalen! Har ju slitit mitt hår ( inte konstigt att det är så lite kvar :O ) vad det gäller den saken ända sen det blev färdigt där inne... ända tills för några dagar sedan när jag fick en efterlängtad snilleblixt; Indiska!

På Indiska har dom ju alltid gardiner av den typen som jag drömt om.. lite blanka men ändå inte fejk siden!
Köpte längder som jag tror kan passa att ha tillsammans med dom förra jag köpte som var alldeles för tunna, men om jag inte får ihop det så är dom breda nog att funka som dom är!

Tänkte att jag skulle ha omtag också när jag ändå var i farten men hittade inga i Borlänge som föll mig i smaken utan jag fick pressa fram ännu en snilleblixt och kom på en annan lösning...




Funkar det?

Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla fina!!!

2008-12-09 @ 09:54:07
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0