Mer julklappar...


Att jag är väldigt frusen är nog allmänt känt och Bror brukar ibland gnälla om att jag snor andras tofflor och stickade tröjor när jag är på besök hemma hos mina föräldrar... i ett av paketen från honom låg tofflorna på bilden längst till höger! Super mjuka tofflor och sulorna är som vetekuddar :) Kan bara tänka mig hur gott det skulle vara att bädda ner sig på kvällen och kunna värma mina kalla fötter i dom där! Har dock inte kommit på nån bra lösning på äckelfaktorn om man ska värma dom i micron igen efter sen att man redan haft dom på sig... men jag kommer nog på nått bra, det brukar jag ju göra!

Kaffekannan på bilden i mitten är ett julklapps-arv och i och med det är jobb-jullklappsbytet i full gång :)
Den jag fick kannan av fick nämligen två likadana från sina två olika arbetsgivare så den ena lämnades vidare till mig... min julklapp som jag fick från jobbet (bestående av en bok om ett frimärke) lämnades vidare till far så fort jag fått av pappret...

Blev du nöjd med julklappen från ditt jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0