På begäran: kopia från den andra bloggen

Citat: Jag ska vinna tillbaka ditt förtroende igen.

Ja... haha!!! Ibland är jag allt för:
-Tjurskallig och långsint och faktum är att dom gångerna är jag väldigt nöjd med det! det sitter lite stolthet i att inte, som i de flesta fallen:
-Smälta som snö innanför kragen en solig dag i Januari

Du kämpade inte speciellt länge och den lilla stunden du gjorde det var det inte ens tappert, ändå var jag beredd att  "glömma" och om man nu kan säga "förlåta", för någonstans var du så väldigt speciell... att säga att du var "allt" är att överdriva men att säga att du inte var viktig är att ljuga.

 

Jag kan känna att jag saknar dig och att jag saknar drömmarna.
Jag saknar din vänskap och vetskapen om att du ALLTID fanns där.
Jag saknar att du alltid förstog mig även om jag var helt ologisk.
Jag saknar ditt sätt att bry dig om mig och hur du alltid ville höra vad jag hade att säga.

Jag har inte längre något att säga dig.
Jag önskar att jag fick prata med dig igen, men vi kommer inte ha något att säga varandra så som vi alltid hade förut.

Trackback
RSS 2.0