weeehoooo!!

För att göra mig lite extra nervös bestämde sig Jens på färglabb för att dra ut på min färganalys ända till tisdagen :S
MEN! på tisdagmorgonen ringde min telefon (vilket sker alltför sällan!!! *pik*) och jag fick motta beskedet om att det nu fanns ett recept att hämta ut!!! *hoppa - dansa*

Marianne tyckte själv att färgen såg bra ut och förberedde ett stycke målad planka att demonstrera när jag anlände och som vanligt finns bara en sak att säga: det va vockert!!!

Nu har jag alltså köpt hem en liter mörk- och en liter ljus färg, jag är ytterst tveksam till om det kommer räcka till hela huset... troligen inte...
Men jag är helt säker på att det kommer räcka alldeles utmärkt bra för att måla en liten plätt för att kunna se att det verkligen, verkligen blir bra =)

Vad som återstår nu är att besöka Fader Vår och låna hem en borste att göra rent balkongen med, känns mindre smart att kladda med hustvätt där eftersom det är fönster och grejjer i princip överallt...
Efter det är det bara att vänta in det bästa vädret för att komma igång och självklart kommer jag börja jobba innom en snar framtid (imånn för att vara exakt) så alla ni ledighetsutövare! se fram emot ett veckoslut med galet vackert väder!! :/

Nepp... nu har jag inte tid med det här... först en latte och sen ett besök hos herr doktorn :( och hur det går, det får ni läsa på annat håll! =)

Kommentarer
Postat av: Linnis

Det är en jävla tur man inte är hemma.. :) det märker ju jag! hihi

2007-05-30 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0