nu är det bestämt!

äntligen är beslutet fattat!
Samtliga inblandade som valt att vara mitt stora stöd i den här fråga har sagt sitt och hela församlingen är överens, vi har kommit till den punkt där ett slutgiltigt beslut är det enda rätta!

TACK!!! till er som tålmodigt levt era liv som mänskliga jojoar (?) för att infinna er här så fort det funnits minsta lilla färgstänk att titta på!!

Dom färger som efter noga övervägande har utsetts till vinnare är följande!
image76

Det blev en ljus "ljus" och jag hoppas att det blir bra... är övertygad om att den mörka kommer bli perfekt men man kan aldrig så noga veta =))

I morgon är det alltså jag som ger mig iväg och inhandlar ofattbara mängder färg... hmm... hur många penslar behöver jag köpa???? *blink*

Wiiiieeeee!! vad spännande det här är!!!! =) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0